luni, 23 august 2010

cerşetoarea

ia-mi mâna şi desenează-mi un cerc. Fixează-i centrul şi cu vârful creionului trasează o rază. Lasă tangenta în pace şi vino cu mine. Nu-ţi fie frică. Sunt artistă la circ. Fac echilibristică cu creionul între dinţi. Da, e adevărat. Acum circul nu mai are bani să-mi cumpere creioane. Am primit chiar o scrisoare acasă, prin care mă anunţau că-mi opresc 5% din salariu pentru că las urme prea adânci în creioane. Le-aş putea spune ceva despre frică, dar mai bine tac şi te iau cu mine pe rază.
înainte să plecăm, rosteşte-mi numele la ureche şi spune-mi o poveste despre curaj. Nu, nu mă supăr dacă te bâlbâi. Sunt un logoped foarte bun. Te voi învăţa să spui da. Îţi voi deschide o uşă de pe cerc şi te voi chema. Nu mă lăsa să aştept. Calcă-ţi privirea de buzele mele şi spune-mi da.
ah, uite ce mi-ai făcut. N-am fost atentă şi m-am trezit spunând şi eu da.
tocmai acum, când am aflat că s-a eliberat un loc la un alt circ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu