luni, 23 august 2010

cinemania

am scăpat de frica de şerpi transformându-mă în şarpe şi botezându-mă Loredana.
în formă de inel văd lumea ondulată. Când mă-ntind mi se-ntâmplă s-o văd unghiulară. Asta până îmi reglez imaginea. Când mă grăbesc, e vopsită şi permanent. În zilele de luni, foloseşte rimel de păr. Miercurea şi vinerea îşi pune bigudiuri iar marţea şi joia îşi dă cu spumă de păr. Sâmbăta şi duminica îmi place cel mai mult. Îşi face codiţe şi poartă o eşarfă colorată la gât.
uite că s-a încheiat săptămâna şi n-am schimbat o vorbă cu Dorina.
o dau naibii de frică, redevin Adă şi pun mâna pe telefon să aflu de la Dorina cum vezi lumea când eşti actriţă, în timp ce Horia mă întreabă unde-i CD-ul cu CINEMANIA. "L-am înghiţit!" îi spun, în timp ce-mi continui discuţia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu