miercuri, 22 decembrie 2010

nehotarare

azi n-am bani să-mi cumpăr bilet. Compostez sentimente. Am trei găuri dispuse liniar. In Iancului se urcă trei controlori care consideră sentimentele mele bilet şi mi-l rup la un capăt. Strâng din dinţi şi nu spun nimic. Mă doare confuzia lor din totdeauna.
nu mai suport indiferenţa şi cobor la staţia Baba Novac. Din obişnuinţă o iau drept înainte. Cad într-o groapă, mă trezesc, îmi las sacoşa acolo şi mă hotărăsc s-o iau la stânga, spre tatăl meu. Pe drum mă gândesc la mama mea şi-mi trece prin minte să mă-ntorc.
obosită, mă opresc, şterg de pe hartă zona Iancului-Baba Novac, iau troleibusul spre Rosetti şi fac blatul. “Mincinoaso!” îmi strigă şoferul.
dau din umeri, ne-nţelegând ce vrea să spună şi mă aşez mai bine în scaun. Brr, ce frig e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu