miercuri, 22 decembrie 2010

This is my body

îmi zvâcneşte degetul mic. Inelarul, mijlociul şi arătătorul îl urmează în crescendo. Leneş, degetul mare cască bătând o dată în podea.
dreapta fiinţei mele a adormit pe picior. Asist la descompunerea corpului meu. This is my body. This is my body.
arătătorul meu drept arată spre ochiul meu stâng, apăsându-mi pleoapa elastică. This is my body. This is my body. Coboară spre gură strivindu-mi buzele. Se deplasează spre gât şi se opreşte la sân.
stângul îmi rupe nasturele cămăşii şi dreptul desenează un sfârc. This is my body. This is my body. Coboară spre pântec. This is my body. This is my body. Sunetul îmi sare în urechi deformat.
coapsele se depărtează spasmodic.Capul coboară spre piept. Braţul drept îmi fuge în spate.
talpa face piruete, degetele se ghemuiesc în podea. Palmele se lovesc de urechi, ochii se închid de mirare, la-la-la, la-la-la.
stooop! încep să urlu spre mine. Luat prin surprindere, mă recompun în poziţia neutră.
"This is my body. This is my body", se aude pe scenă. Opresc reportofonul şi mă caţăr pe boxă, într-un spot de lumină. Iau microfonul şi obosit, concluzionez: This is my body. This is my body.
tăcere. Lumnina scade treptat.
mă numesc Joao Fiadeiro, sunt din Portugalia şi v-am prezentat "Self(ish) portrait".
aplauze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu